Cum sa ne pastram clientii

Editura: All
ISBN: 9789735717896
Disponibilitate:
Stoc Epuizat

LIVRARE: gratuita in Pickup point.
STARE CARTE: NOUA
TERMEN DE LIVRARE: Max. 2 zile lucratoare
Pret: 21,99 Lei34,90 Lei (TVA inclus)
Descriere

Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului.

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

 

  • NUME CARTE: Cum sa ne pastram clientii
  • ISBN: 9789735717896
  • PRET EDITURA: 34.90
  • AUTOR(i): Glen Urban
  • EDITURA: ALL
  • COLECTIE: In afara colectiilor
  • COPERTA: Brosata
  • DATA APARITIEI: Mai 2011
  • DATA PUBLICARE: 2011
  • FORMAT: 165x235
  • NUMAR PAGINI: 248
Opinii (0)

Spune-ti opinia



Nota: Codul HTML este citit ca si text!

Rau            Bun

Produse inrudite