Carti de Relatii publice & Comunicare

Sortare dupa:
Produse pe pagina:
Vizualizare ca: Lista Grid
  • Abordari ale eticii comunicarii in relatiile publice
    Din cuprins:Etica relatiilor publice: un concept controversat;Paradigma asimetrica si ideea eticii partizane;Paradigma simetrica si valorile comunitariste;Dileme morale in relatiile publice;Este comunicarea persuasiva problematica moral?;Perspective teoretice asupra eticii relatiilor publice. NUME C..
    Fara TVA: 18,06 Lei 18,06 Lei 24,08 Lei
  • Adland. Istoria universala a publicitatii
    „Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicitatii nu va semana cu trecutul ei. Expertii sunt ocupati cu cautarea consumatorilor, di..
    Fara TVA: 24,95 Lei 24,95 Lei 35,64 Lei
  • Arta de a vorbi in public
    Volum de referinta, publicat in numeroase editii, Arta de a vorbi in public ofera celor interesati toate informatiile necesare pregatirii si sustinerii unui discurs. Stephen E. Lucas isi fundamenteaza demersul pe teoriile clasice si contemporane ale retoricii, pe care le valorifica intr-o maniera pr..
    Fara TVA: 27,97 Lei 27,97 Lei 39,95 Lei
  • Arta persuasiunii. Editia a II-a
    Cum sa influentezi oamenii si sa obtii ceea ce vrei.Arta persuasiunii. Editia a II-a face parte din colectia a editurii  si este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de..
    Fara TVA: 21,12 Lei 21,12 Lei 32,00 Lei
  • Arta si comunicare
    Arta si comunicare, scrisa de  si publicata la editura , propune explorarea unor resorturi launtrice ale celor doua domenii fundamentale ale activitatii umane. Autorul cauta sa verifice daca exista un raport de egalitate intre acestea, urmarind manifestarile artistice ca fenomene relationale, din pr..
    Fara TVA: 11,44 Lei 11,44 Lei 17,34 Lei
  • Aspecte ale polifoniei lingvistice
    Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constructie: fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de vedere pe care le comporta, cu care se identifica sa..
    Fara TVA: 18,00 Lei 18,00 Lei 24,00 Lei
  • Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate
    9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca:„Cand nu‑ti vine ideea, esti pe-aproape.“„Doar unu la suta din ideile tale conteaza.“„Un copywriter bun stie cand nu trebuie sa scrie nimic.“„Un creativ bun e un bun traducator.“„Directorul de creatie are patru minute pentru tine.“„Cand, in sfarsit ..
    Fara TVA: 27,05 Lei 27,05 Lei 37,57 Lei
  • Campanii si strategii de PR
     Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR ? Departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii de PR; Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; Definitivarea si stabilirea obiectivelor; Planificare, calendar, buget; Evaluare..
    Fara TVA: 18,50 Lei 18,50 Lei 23,12 Lei
  • Clivajele politice in Europa Centrala si de Est
    Din cuprins:Formarea clivajelor in zona partidelor politice in Europa Centrala si Orientala. In cautarea unei metode de comparatie;Clivajele politice in Europa Centrala. Analiza comparativa si deriva conceptelor;Influenta Bisericii asupra dezvoltarii clivajului politic religios in sapte dintre taril..
    Fara TVA: 34,68 Lei 34,68 Lei 43,35 Lei
  • Communication du symbolique et symbolique de la communication dans les societes modernes et postmodernes
    Aceasta carte face parte din colectia a editurii .Actes du colloque international ORC IARSIC-ESSACHESS 8 - 9 novembre 2012.Le colloque international Communication du symbolique et symbolique de la communication dans les societes modernes et postmodernes s'est propose d'etudier les liens tout a la f..
    Fara TVA: 73,70 Lei 73,70 Lei 86,70 Lei
  • Communication publiques et organisationnelles
    Editura comunicare.ro anunta aparitia volumului Communications publiques et organisationnelles. Intersections des savoirs, editat de Sylvie Alemanno, Camelia Beciu si Denisa-Adriana Oprea.Volumul reuneste texte prezentate la colocviul franco-roman din 2014, organizat la Universitatea Bucuresti, si a..
    Fara TVA: 21,45 Lei 21,45 Lei 33,00 Lei
  • Comunicare culturala si comunicare lingvistica in spatiul european
     Din cuprins: Lumea europeana ca unitate in diversitate; Succesiunea si coexistenta focarelor culturale in spatiul european; Comunicarea dintre limbi, corolar al comunicarii dintre culturi; Comunicarea interromanica; Comunicarea intergermanica; Interferenta influentelor lingvistice in spatiul europe..
    Fara TVA: 45,46 Lei 45,46 Lei 56,83 Lei
  • Comunicarea 2.0. New media, participare si populism
    „Ce-l deosebeste pe Beppe Grillo de Silvio Berlusconi in spatiul public modern? Dar pe Remus Cernea de Gigi Becali? Populistii de rit vechi se promoveaza in special prin TV, in timp ce neopopulistii se misca natural in mediul digital, explica Antonio Momoc. Cartea sa abordeaza comunicarea prin prism..
    Fara TVA: 19,28 Lei 19,28 Lei 27,94 Lei
  • Comunicarea de criza. Tehnici si strategii
    Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizand de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utili..
    Fara TVA: 20,20 Lei 20,20 Lei 28,85 Lei
  • Comunicarea interculturala. Paradigma pentru managementul diversitatii
    „Volumul este structurat in doua parti. Prima parte este un demers justificativ in argumentarea locului pe care-l detine acest titlu in gestionarea eficienta a diversitatii culturale. In sensul precizat, demersul propune un model teoretic interdisciplinar pentru a explica noile raporturi in care se ..
    Fara TVA: 36,99 Lei 36,99 Lei 46,24 Lei
  • Comunicarea. Repere fundamentale
    La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesorului Mihai Dinu, devenita titlu de referinta in literatura romaneasca a domeniului si manual universitar ale carui tiraje succesive s-au epuizat sistematic la numai cateva saptamani de la lansare, vede din nou lumina tiparului, intr-o versiune ad..
    Fara TVA: 7,79 Lei 7,79 Lei 12,99 Lei
  • Conflictele din stiri. Impactul asupra cinismului, increderii si participarii politice
    Din Cuprins:O noua directie de cercetare in studiul efectelor media: media malaise;Mass-media ca actor cheie al spatiului public actual;Efectele media: deschiderea cutiei negre;Media: realitati si practici multiple;Caracteristicile comunicarii politice actuale;Agenda setting si implicatiile sale pol..
    Fara TVA: 26,20 Lei 26,20 Lei 32,75 Lei
  • Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista
    Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice Centrale, Arhiva Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii si Arhiva Ministerului Culturii si ..
    Fara TVA: 20,20 Lei 20,20 Lei 28,85 Lei
  • Cum sa comunici cu oricine
     92 de reguli de comportament pentru un succes garantat.„Nu numai ca vei sparge gheata, ci ii vei impresiona pe ceilalti cu noile tale abilitati.“ - LARRY KING„Cel mai bun ghid pentru cei isteti… un instrument indispensabil in conversatii.“ - SALLY JESSE RAPHAELI-ai admirat vreodata pe acei oameni d..
    Fara TVA: 17,02 Lei 17,02 Lei 29,86 Lei
  • Cum sa vorbim in public
    Cum sa vorbim in public este un manual despre discursul de orice fel - incepand de la cele cateva propozitii ce trebuie rostite cu o anumita ocazie de familie, de exemplu, pana la conferintele in fata unui public numeros. Autorul va pune la dispozitie metode, tehnici practice si sugestii care, odata..
    Fara TVA: 15,89 Lei 15,89 Lei 24,08 Lei
  • Cum sa-ti faci publicitate
    „Cum sa-ti faci publicitate se doreste a fi un indrumar pentru toti cei care vor sa-si faca publicitate sau pentru cei care vor sa invete unele secrete ale acesteia. Chiar daca apelezi la profesionisti tot trebuie sa stii ce ceri, tot trebuie sa vezi daca ce iti ofera va avea impact, pana la urma su..
    Fara TVA: 15,42 Lei 15,42 Lei 19,27 Lei
  • Curs de mediologie generala
     Cercetand ansamblul discursurilor, de la cele religioase la cele stiintifice, discursul mediologic se deschide unor categorii largi de receptori, de la cei interesati de istoria mentalitatilor, antropologie, religie, politica si pana la cei atrasi de filosofie, ideologie sau stiinta. Cele doispreze..
    Fara TVA: 30,82 Lei 30,82 Lei 38,53 Lei
  • Deontologia comunicarii publice
    „Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale ..
    Fara TVA: 22,22 Lei 22,22 Lei 31,74 Lei
  • Deontologia mijloacelor de comunicare
     Din cuprins:  Trasaturi ale mijloacelor de comunicare; Principii si valori; Coduri deontologice; Omisiuni; Critici si obstacole.    NUME CARTE: Deontologia mijloacelor de comunicareISBN: 9736111032PRET EDITURA: 14.26AUTOR(i): Jean-Claude BertrandTRADUCATOR(i): Gafitescu MihaelaEDITURA: Institutul E..
    Fara TVA: 11,41 Lei 11,41 Lei 14,26 Lei
  • Dictionar de teorie critica
    Stiintele umane se prezinta astazi ca un hatis de teorii strabatut de o terminologie inepuizabila. Interdisciplinaritatea cere celor care participa la viata academica si culturala, sub o forma sau alta (de la studenti la universitari, critici, jurnalisti de cultura etc.), o privire de ansamblu asupr..
    Fara TVA: 23,17 Lei 23,17 Lei 35,65 Lei
  • Dictionary of Media Studies
    Covering television, film, radio and theatre, the Dictionary of Media Studies includes thousands of words and expressions used in the media and entertainment industries. Whether someone wants to find out the definition of cinema verite or the components of a storyboard, this dictionary has all the a..
    Fara TVA: 24,99 Lei 24,99 Lei 62,00 Lei
  • Dimensiunea retorica a imaginii publicitare a imaginii publicitare
    Din Cuprins:O istorie metodologica americana a domeniului stiintelor comunicarii O istorie alternativa a abordarilor calitative si critice ale fenomenelor comunicationale Alberto Gonzalez: Ghidul Edwin Black: Inceputul Criticismul neo-aristotelian: Forbes Hill Criticismul etic: Karlyn Kohrs Campbell..
    Fara TVA: 18,70 Lei 18,70 Lei 22,00 Lei
  • Discursul jurnalistic si manipularea
     Aceasta carte face parte din colectia  a editurii .Din cuprins: Radiografia discursivitatii; Discursul jurnalistic; Manipulare si discurs; Manipularea prin textul jurnalistic; Manipularea prin conditiile de producere; Manipularea in universul discursului jurnalistic; Suspendarea presedintelui Traia..
    Fara TVA: 26,98 Lei 26,98 Lei 33,72 Lei
  • Discursul religios in mass-media. Cazul Romaniei postdecembriste
    Volumul de fata reprezinta incununarea unui efort doctoral de lunga durata, din care a rezultat un studiu foarte serios si atent documentat. Autoarea pleaca de la premisa ca evenimentele din decembrie 1989 au marcat, in Romania, inceputul unei perioade de evidenta libertate care tine mai degraba de ..
    Fara TVA: 17,73 Lei 17,73 Lei 22,16 Lei
  • Economia mass-media
    O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului es..
    Fara TVA: 21,90 Lei 21,90 Lei 31,74 Lei
  • Formele fara fond, un brand romanesc
    „Teoria formelor fara fond este una dintre cele mai raspandite si cunoscute teorii din cultura romana. Analizata de figuri reprezentative ale spiritualitatii romanesti, ea s-a bucurat de un mare numar de comentarii si analize, insa fara sa fi facut obiectul unui studiu special. Timp indelungat am me..
    Fara TVA: 26,92 Lei 26,92 Lei 41,42 Lei
  • Fundamente privind elaborarea unei lucrari stiintifice
    Lucrarea reuneste notiunile de baza necesare in domeniul cercetarii stiintifice. Acestea sunt prezentate, explicate si exemplificate pe intelesul tuturor celor care doresc sa elaboreze o lucrare stiintifica, cel putin la standarde minimale.Volumul „Fundamente privind elaborarea unei lucrari stiintif..
    Fara TVA: 16,00 Lei 16,00 Lei 20,00 Lei
  • Geografiile simbolice
     Din cuprins:Cartografii simbolice, cartografii imaginate, cartografii inventate;Cartografii ale Razboiului Rece;Spectrele lui Marx si (de) construirea Europei divizate sau mizeria utopiei comuniste;Reprezentari heterotopice: intre localizarile reale si cele imaginare ale Romaniei;Romania - tara diz..
    Fara TVA: 15,42 Lei 15,42 Lei 19,27 Lei
  • In asteptarea Europei si dupa? Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeanaului jurnalistic in Romania europeana
    Aceasta carte face parte din colectia a editurii .„In asteptarea Europei si dupa?“ este o incercare de redefinire a identitatii discursive a actorilor politici si mediatici ai sferei publice in Romania europeana, care isi propune evaluarea implicatiilor avute de construirea temporalitatii asteptari..
    Fara TVA: 23,25 Lei 23,25 Lei 31,00 Lei
  • Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989
    Peter GrossReputat specialist, autorul volumului pune sub lupa mass-media din Romania postdecembrista. Noua presa s-a construit pe organismul inca viu al epocii care s-a incheiat in 1989 si Peter Gross analizeaza riguros fenomenul, privindu-l in evolutia lui. Prabusirea comunismului a transformat ma..
    Fara TVA: 11,69 Lei 11,69 Lei 22,06 Lei
  • Introducere in creativitatea publicitara
    O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc,..
    Fara TVA: 18,17 Lei 18,17 Lei 25,96 Lei
  • Introducere in publicitate
     Daca in Statele Unite sau in Europa occidentala teoria si practica publicitatii au fost institutionalizate de mult, sub forma modulelor curiculare sau chiar a facultatilor dedicate exclusiv studiului acestui domeniu la nivel universitar si postuniversitar, la noi abia acum se cristalizeaza cursuril..
    Fara TVA: 24,42 Lei 24,42 Lei 37,57 Lei
  • Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)
    Editia a IV-a revazuta si adaugitaMass-media a devenit un punct de referinta in lumea moderna, in jurul ei gravitind toate celelalte segmente ale societatii: economic, politic, cultural sau social. Stiri de ultima ora, informatii din cele mai variate domenii, documentare, interviuri in presa scrisa,..
    Fara TVA: 27,57 Lei 27,57 Lei 39,95 Lei
  • Introducere in stiinta comunicarii si a relatiilor publice
    Din cuprins: Proces: interactiune; relatie; definitii ale comunicarii; Forme ale comunicarii; Principiile sistemului de relatii publice; Modele ale sistemului de relatii publice; Domeniile de aplicabilitate ale relatiilor publice.  NUME CARTE: Introducere in stiinta comunicarii si a relatiilor publi..
    Fara TVA: 10,79 Lei 10,79 Lei 13,49 Lei
  • Ipostazele comunicarii in masa. Media in era digitala
     Analiza patrunzatoare, vie si echilibrata oferita de Joseph R. Dominick in cartea sa Ipostazele comunicarii in masa. Media in era digitala i-a convins si i-a cucerit pe specialisti si studenti, dar si pe toti cei care au dorit sa inteleaga mai bine un fenomen care ne afecteaza viata zi de zi: comun..
    Fara TVA: 41,02 Lei 41,02 Lei 63,10 Lei
  • Istoria jurnalismului din Romania in date. Enciclopedie cronologica
    Prima enciclopedie cronologica a jurnalismului din Romania este un proiect de anvergura la care au lucrat timp de patru ani peste 100 de specialisti - rofesori, cercetatori, bibliotecari, arhivisti, jurnalisti, alaturi de studenti, masteranzi si doctoranzi de la universitati publice din Bucuresti, C..
    Fara TVA: 76,44 Lei 76,44 Lei 110,78 Lei
  • Jurnalistul Camil Petrescu
    Din cuprins: Privire asupra istoriei presei; De la discurs la text. Textul jurnalistic; Camil Petrescu - prin publicistica spre jurnalistica; Etapele publicisticii camil petresciene („intre Dunare si Carpati, totul este eseu.“); Etapele jurnalisticii camilpetrescieneCamil Petrescu sustinea un punct ..
    Fara TVA: 18,50 Lei 18,50 Lei 23,12 Lei
  • La taclale cu idolii
    Avatar al dezbaterii, talk-show-ul este un gen in plina glorie in televiziunea actuala. Prin acest studiu, Daniela Zeca-Buzura propune „o elucidare din mers“, din interiorul dinamicii fenomenului de televiziune, a principiilor de functionare a talk-show-ului – un gen preponderent in controversatul c..
    Fara TVA: 20,20 Lei 20,20 Lei 28,85 Lei
  • Les connecteurs en francais et en roumain: plans d'organisation du discours
    Sommaire:Plans d'organisation du discours;Les connecteurs problemes de definition et de classification;Etude de cas: le connecteur mais et ses correspondants en roumain;Exercices sur solidarite discursive. NUME CARTE: Les connecteurs en francais et en roumain: plans d'organisation du discoursISBN: 9..
    Fara TVA: 18,88 Lei 18,88 Lei 23,60 Lei
  • Limbajul publicitatii
    Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul“ jocului, prezentand publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sunt construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan.Cartea este un instrument foart..
    Fara TVA: 15,48 Lei 15,48 Lei 22,11 Lei
  • Managementul comunicarii in situatii de criza
    Managementul comunicarii in situatii de criza se adreseaza in primul rand studentilor din invatamantul masteral, precum si celor din invatamantul universitar care doresc sa aprofundeze aspecte legate de comunicarea de criza. In al doilea rand, cartea este utila specialistilor in relatii publice care..
    Fara TVA: 22,54 Lei 22,54 Lei 34,68 Lei
  • Manual de jurnalism, Vol. 2
    Prima colectie romaneasca de lucrari in domeniul mass-media este inaugurata prin volumul coordonat de prof. dr. Mihai Coman, decanul facultatii de profil din Bucuresti. Structurat in trei parti dedicate presei scrise, audiovizualului si deontologiei ziaristului, cartea este un excelent instrument de..
    Fara TVA: 19,91 Lei 19,91 Lei 28,85 Lei
  • Mass media, astazi
     Din cuprins: Studii asupra mass-media; Virusul comunicarii; Functiile mass-media; Internetul; Multimedia; Efectele mass-media.  NUME CARTE: Mass media, astaziISBN: 9736112292PRET EDITURA: 25.11AUTOR(i): Dorin PopaEDITURA: Institutul EuropeanCOLECTIE: UniversitariaCOPERTA: BrosataDATA APARITIEI: Noi..
    Fara TVA: 20,09 Lei 20,09 Lei 25,11 Lei