Carti de Relatii publice & Comunicare

Sortare dupa:
Produse pe pagina:
Vizualizare ca: Lista Grid
  • 1989-2009 Incredibila aventura a democratiei dupa comunism
    1989-2009 Incredibila aventura a democratiei dupa comunism ofera o perspectiva unica asupra anului 1989, cu ocazia aniversarii a doua decenii de la evenimentele acelui an, care au schimbat in mod dramatic istoria Romaniei si a Europei de Est. El include interviuri cu observatori meticulosi ai Romani..
    Fara TVA: 27,99 Lei 27,99 Lei 31,79 Lei
  • Arta de a vorbi in public
    Volum de referinta, publicat in numeroase editii, Arta de a vorbi in public ofera celor interesati toate informatiile necesare pregatirii si sustinerii unui discurs. Stephen E. Lucas isi fundamenteaza demersul pe teoriile clasice si contemporane ale retoricii, pe care le valorifica intr-o maniera pr..
    Fara TVA: 35,16 Lei 35,16 Lei 39,95 Lei
  • Arta persuasiunii. Editia a II-a
    Cum sa influentezi oamenii si sa obtii ceea ce vrei.Arta persuasiunii. Editia a II-a face parte din colectia a editurii  si este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de..
    Fara TVA: 24,96 Lei 24,96 Lei 32,00 Lei
  • Arta retelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatori experimentati
    Pana acum trebuie sa fie clar ca, indiferent daca promovezi o afacere, un produs sau pe tine insuti, retelele sociale sunt in topul lucrurilor care determina daca vei avea succes sau daca vei esua. Si exista nenumarati experti, autori si consultanti dornici sa te sfatuiasca.Dar nu e nimeni asemeni l..
    Fara TVA: 30,43 Lei 30,43 Lei 37,57 Lei
  • Aspecte ale polifoniei lingvistice
    Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constructie: fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de vedere pe care le comporta, cu care se identifica sa..
    Fara TVA: 19,99 Lei 19,99 Lei 24,00 Lei
  • Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate
    9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca:„Cand nu‑ti vine ideea, esti pe-aproape.“„Doar unu la suta din ideile tale conteaza.“„Un copywriter bun stie cand nu trebuie sa scrie nimic.“„Un creativ bun e un bun traducator.“„Directorul de creatie are patru minute pentru tine.“„Cand, in sfarsit ..
    Fara TVA: 30,43 Lei 30,43 Lei 37,57 Lei
  • Campanii si strategii de PR
     Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR ? Departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii de PR; Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; Definitivarea si stabilirea obiectivelor; Planificare, calendar, buget; Evaluare..
    Fara TVA: 19,99 Lei 19,99 Lei 23,12 Lei
  • Clivajele politice in Europa Centrala si de Est
    Din cuprins:Formarea clivajelor in zona partidelor politice in Europa Centrala si Orientala. In cautarea unei metode de comparatie;Clivajele politice in Europa Centrala. Analiza comparativa si deriva conceptelor;Influenta Bisericii asupra dezvoltarii clivajului politic religios in sapte dintre taril..
    Fara TVA: 36,99 Lei 36,99 Lei 43,35 Lei
  • Communication du symbolique et symbolique de la communication dans les societes modernes et postmodernes
    Aceasta carte face parte din colectia a editurii .Actes du colloque international ORC IARSIC-ESSACHESS 8 - 9 novembre 2012.Le colloque international Communication du symbolique et symbolique de la communication dans les societes modernes et postmodernes s'est propose d'etudier les liens tout a la f..
    Fara TVA: 73,99 Lei 73,99 Lei 86,70 Lei
  • Communication publiques et organisationnelles
    Editura comunicare.ro anunta aparitia volumului Communications publiques et organisationnelles. Intersections des savoirs, editat de Sylvie Alemanno, Camelia Beciu si Denisa-Adriana Oprea.Volumul reuneste texte prezentate la colocviul franco-roman din 2014, organizat la Universitatea Bucuresti, si a..
    Fara TVA: 21,99 Lei 21,99 Lei 33,00 Lei
  • Comunicare culturala si comunicare lingvistica in spatiul european
     Din cuprins: Lumea europeana ca unitate in diversitate; Succesiunea si coexistenta focarelor culturale in spatiul european; Comunicarea dintre limbi, corolar al comunicarii dintre culturi; Comunicarea interromanica; Comunicarea intergermanica; Interferenta influentelor lingvistice in spatiul europe..
    Fara TVA: 48,99 Lei 48,99 Lei 56,83 Lei
  • Comunicarea in conflictele internationale. Secolul XX si inceputul secolului XXI
    Comunicarea in conflictele internationale se adreseaza studentilor de la facultatile de comunicare, relatii publice, jurnalism, stiinte politice, istorie si relatii internationale, indemnandu-i la reflectie asupra rolului tot mai crescut al proceselor comunicationale in politica interna si in diplom..
    Fara TVA: 32,25 Lei 32,25 Lei 34,68 Lei
  • Comunicarea interculturala. Paradigma pentru managementul diversitatii
    „Volumul este structurat in doua parti. Prima parte este un demers justificativ in argumentarea locului pe care-l detine acest titlu in gestionarea eficienta a diversitatii culturale. In sensul precizat, demersul propune un model teoretic interdisciplinar pentru a explica noile raporturi in care se ..
    Fara TVA: 39,99 Lei 39,99 Lei 46,24 Lei
  • Conflictele din stiri. Impactul asupra cinismului, increderii si participarii politice
    Din Cuprins:O noua directie de cercetare in studiul efectelor media: media malaise;Mass-media ca actor cheie al spatiului public actual;Efectele media: deschiderea cutiei negre;Media: realitati si practici multiple;Caracteristicile comunicarii politice actuale;Agenda setting si implicatiile sale pol..
    Fara TVA: 27,99 Lei 27,99 Lei 32,75 Lei
  • Criticismul retoric in stiintele comunicarii. Atelier pentru un vis
    Din Cuprins:O istorie metodologica americana a domeniului stiintelor comunicarii;O istorie alternativa a abordarilor calitative si critice ale fenomenelor comunicationale;Alberto Gonzalez: Ghidul;Edwin Black: Inceputul;Criticismul neo-aristotelian: Forbes Hill;Criticismul etic: Karlyn Kohrs Campbell..
    Fara TVA: 24,95 Lei 24,95 Lei 35,64 Lei
  • Cum sa comunici cu oricine
     92 de reguli de comportament pentru un succes garantat.„Nu numai ca vei sparge gheata, ci ii vei impresiona pe ceilalti cu noile tale abilitati.“ - LARRY KING„Cel mai bun ghid pentru cei isteti… un instrument indispensabil in conversatii.“ - SALLY JESSE RAPHAELI-ai admirat vreodata pe acei oameni d..
    Fara TVA: 28,37 Lei 28,37 Lei 29,86 Lei
  • Cum se scrie un text
    Mai mult decat o practica necesara astazi, Cum se scrie un text ofera posibilitatea cunoasterii de sine, inlesnind, prin urmare, cunoasterea celorlalti, comunicarea interumana reala. , cercetator avizat in domeniul teoriei comunicarii, va prezinta un model dupa care se poate construi un text, confer..
    Fara TVA: 21,99 Lei 21,99 Lei 28,85 Lei
  • Curs de mediologie generala
     Cercetand ansamblul discursurilor, de la cele religioase la cele stiintifice, discursul mediologic se deschide unor categorii largi de receptori, de la cei interesati de istoria mentalitatilor, antropologie, religie, politica si pana la cei atrasi de filosofie, ideologie sau stiinta. Cele doispreze..
    Fara TVA: 32,99 Lei 32,99 Lei 38,53 Lei
  • Deontologia comunicarii publice
    „Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale ..
    Fara TVA: 22,22 Lei 22,22 Lei 31,74 Lei
  • Dictionary of Media Studies
    Covering television, film, radio and theatre, the Dictionary of Media Studies includes thousands of words and expressions used in the media and entertainment industries. Whether someone wants to find out the definition of cinema verite or the components of a storyboard, this dictionary has all the a..
    Fara TVA: 22,99 Lei 22,99 Lei 62,00 Lei
  • Discursul jurnalistic si manipularea
     Aceasta carte face parte din colectia  a editurii .Din cuprins: Radiografia discursivitatii; Discursul jurnalistic; Manipulare si discurs; Manipularea prin textul jurnalistic; Manipularea prin conditiile de producere; Manipularea in universul discursului jurnalistic; Suspendarea presedintelui Traia..
    Fara TVA: 28,99 Lei 28,99 Lei 33,72 Lei
  • Educatia si alfabetizarea media
    Lucrarea este rezultatul unei ample cercetari sociologice efectuate asupra elevilor de liceu din Romania, in care s-a masurat nivelul de alfabetizare media al acestora. Pe baza informatiilor obtinute s-a elaborat un program de educatie media, menit sa atraga atentia asupra importantei interactiunii ..
    Fara TVA: 15,99 Lei 15,99 Lei 19,00 Lei
  • Geografiile simbolice
     Din cuprins:Cartografii simbolice, cartografii imaginate, cartografii inventate;Cartografii ale Razboiului Rece;Spectrele lui Marx si (de) construirea Europei divizate sau mizeria utopiei comuniste;Reprezentari heterotopice: intre localizarile reale si cele imaginare ale Romaniei;Romania - tara diz..
    Fara TVA: 16,99 Lei 16,99 Lei 19,27 Lei
  • In asteptarea Europei si dupa? Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeanaului jurnalistic in Romania europeana
    Aceasta carte face parte din colectia a editurii .„In asteptarea Europei si dupa?“ este o incercare de redefinire a identitatii discursive a actorilor politici si mediatici ai sferei publice in Romania europeana, care isi propune evaluarea implicatiilor avute de construirea temporalitatii asteptari..
    Fara TVA: 24,99 Lei 24,99 Lei 31,00 Lei
  • Interviul. Recurs la memoria culturala
     Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o constructie din rememorari (bazate pe trairea person..
    Fara TVA: 31,99 Lei 31,99 Lei 39,00 Lei
  • Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989
    Peter GrossReputat specialist, autorul volumului pune sub lupa mass-media din Romania postdecembrista. Noua presa s-a construit pe organismul inca viu al epocii care s-a incheiat in 1989 si Peter Gross analizeaza riguros fenomenul, privindu-l in evolutia lui. Prabusirea comunismului a transformat ma..
    Fara TVA: 16,77 Lei 16,77 Lei 22,06 Lei
  • Introducere in designul de presa
    Cartea se doreste a fi o initiere in domeniul designului de presa, fiind destinata studentilor si practicienilor aflati la inceput de drum. Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilu..
    Fara TVA: 25,99 Lei 25,99 Lei 31,70 Lei
  • Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)
    Editia a IV-a revazuta si adaugitaMass-media a devenit un punct de referinta in lumea moderna, in jurul ei gravitind toate celelalte segmente ale societatii: economic, politic, cultural sau social. Stiri de ultima ora, informatii din cele mai variate domenii, documentare, interviuri in presa scrisa,..
    Fara TVA: 35,16 Lei 35,16 Lei 39,95 Lei
  • Jurnalistul Camil Petrescu
    Din cuprins: Privire asupra istoriei presei; De la discurs la text. Textul jurnalistic; Camil Petrescu - prin publicistica spre jurnalistica; Etapele publicisticii camil petresciene („intre Dunare si Carpati, totul este eseu.“); Etapele jurnalisticii camilpetrescieneCamil Petrescu sustinea un punct ..
    Fara TVA: 19,99 Lei 19,99 Lei 23,12 Lei
  • La taclale cu idolii
    Avatar al dezbaterii, talk-show-ul este un gen in plina glorie in televiziunea actuala. Prin acest studiu, Daniela Zeca-Buzura propune „o elucidare din mers“, din interiorul dinamicii fenomenului de televiziune, a principiilor de functionare a talk-show-ului – un gen preponderent in controversatul c..
    Fara TVA: 25,39 Lei 25,39 Lei 28,85 Lei
  • La Turquie en Europe? Construction discursive de l'alterite
    Aceasta carte se centreaza pe o tematica foarte sensibila care inflameaza dezbaterile publice in Europa - aderarea Turciei la Uniunea europeana. Lucrarea isi propune sa deconstruiasca toate categoriile de stereotipuri invocate de protagonistii sferei publice europene emergente, in scopul de a da sea..
    Fara TVA: 19,99 Lei 19,99 Lei 25,00 Lei
  • Les connecteurs en francais et en roumain: plans d'organisation du discours
    Sommaire:Plans d'organisation du discours;Les connecteurs problemes de definition et de classification;Etude de cas: le connecteur mais et ses correspondants en roumain;Exercices sur solidarite discursive. NUME CARTE: Les connecteurs en francais et en roumain: plans d'organisation du discoursISBN: 9..
    Fara TVA: 20,99 Lei 20,99 Lei 23,60 Lei
  • Limbajul publicitatii
    Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul“ jocului, prezentand publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sunt construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan.Cartea este un instrument foart..
    Fara TVA: 16,36 Lei 16,36 Lei 22,11 Lei
  • Manual de jurnalism, Vol. 2
    Prima colectie romaneasca de lucrari in domeniul mass-media este inaugurata prin volumul coordonat de prof. dr. Mihai Coman, decanul facultatii de profil din Bucuresti. Structurat in trei parti dedicate presei scrise, audiovizualului si deontologiei ziaristului, cartea este un excelent instrument de..
    Fara TVA: 21,99 Lei 21,99 Lei 28,85 Lei
  • Mediatizarea discursului electoral
     Din cuprins: Comunicare politica; Personalizarea politicului; Mediatizarea politicului; Cimpul electoral; Metode de constructie si analiza a imaginiiTeoriile care concureaza la conceptualizarea comunicarii politice au dezvoltat noi si noi abordari privind influentele comunicarii asupra domeniului p..
    Fara TVA: 34,99 Lei 34,99 Lei 40,46 Lei
  • Mesajul. Continut si relatie
    „Orice comunicare presupune un angajament care, in fapt, este o relatie. Aceasta insemna ca o comunicare nu se limiteaza sa transmita o informatie, ci determina si un comportament. Procesul este definit de Gregory Bateson ca fiind alcatuit din doua operatiuni exprimate prin Indicele si Ordinul orica..
    Fara TVA: 35,99 Lei 35,99 Lei 41,42 Lei
  • Mit si publicitate
    Aceasta carte Mit si publicitate scrisa de Madalina Moraru apare la editura .„Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustic..
    Fara TVA: 15,99 Lei 15,99 Lei 28,80 Lei
  • Noica. Vamile gazetariei
     Aceasta carte face parte din colectia  a editurii .Din cuprins: Dandysm si singuratate ; Adsum si inertia domnisorului multumit; Avatarurile eului crestin; Buna Vestire - un service inutile; Desprinderea de Kant; Intre mitul scolii si liziera catacombeiCartea incearca sa identifice „portretul“ gaze..
    Fara TVA: 45,99 Lei 45,99 Lei 53,94 Lei
  • Noua era a vechilor media
    O analiza stiintifica riguroasa despre efectele pe care media traditionale le au asupra publicului tanar, intr-o era dominata nu numai de prezenta noilor media, dar si de ascensiunea si succesul lor teribil.Analiza efectelor media reprezinta o preocupare care nu se limiteaza la o zona de cercetari d..
    Fara TVA: 20,99 Lei 20,99 Lei 32,00 Lei
  • Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa
    Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.Cuprins:Un peis..
    Fara TVA: 18,57 Lei 18,57 Lei 29,95 Lei
  • Persuasiunea. Receptare si responsabilitate
    Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cand incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor..
    Fara TVA: 37,95 Lei 37,95 Lei 39,95 Lei
  • Politica user friendly
     A fi sau a nu fi in online? Iata o intrebare care inca ridica sprancene a mirare, umeri a indiferenta sau colturi de buze a ironie. A fi sau a nu fi politician in mediul online? Iata intrebari care, la fel ca prima, genereaza la randul lor intrebari deloc retorice, din ce in ce mai multe si mai spi..
    Fara TVA: 23,99 Lei 23,99 Lei 29,00 Lei
  • Politicul in paranteza. Metode calitative de cercetare in comunicarea interculturala
    „Studiul de fata isi propune sa atraga atentia intelectualului roman, preocupat de dezvoltarea domeniului stiintelor comunicarii in spatiul nostru cultural, asupra avantajelor - teoretice si practice - pe care alternativa, viabila, a cercetarii stiintifice calitative le aduce in studiul fenomenelor ..
    Fara TVA: 23,99 Lei 23,99 Lei 29,86 Lei
  • PR cu buget restrans
     Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.  Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o ..
    Fara TVA: 49,99 Lei 49,99 Lei 57,80 Lei
  • Presa romaneasca de la inceputuri pina in prezent. Dictionar cronologic 1790-2007 (Vol. I, 1790-1916)
     Aparitia celor patru volume ale istoriei presei romanesti de la inceputuri pana in prezent reprezinta o data de referinta in destinul cartii romanesti.O sinteza remarcabila de informatii tezaurizate de Ion Hangiu intr-o existenta culturala exemplara -  peste cinci decenii de activitate inchinata sc..
    Fara TVA: 62,99 Lei 62,99 Lei 96,33 Lei
  • Presa romaneasca de la inceputuri pina in prezent. Dictionar cronologic 1790-2007 (Vol. II, 1917-1944)
    Pentru a se legitima, o cultura are nevoie de lucrari de referinta care sa infatiseze intreg procesul devenirii sale istorice. Raspunzand acestui imperativ, carturarul Ion Hangiu intocmeste o sinteza a istoriei presei romanesti in patru volume.Aparitia acestei carti reprezinta un moment important al..
    Fara TVA: 62,99 Lei 62,99 Lei 96,33 Lei
  • Presa romaneasca de la inceputuri pina in prezent. Dictionar cronologic 1790-2007 (Vol. III, 1945-1989)
     Interesul deosebit manifestat de contemporani pentru mass-media este o marturie a aspiratiei spre o lume stabila si cu o identitate romaneasca, intr-un timp istoric marcat de schimbari permanente, generate de evolutia vietii economice, sociale si politice. Aspiratie spre echilibru, pentru ca intele..
    Fara TVA: 62,99 Lei 62,99 Lei 96,33 Lei
  • Presa romaneasca de la inceputuri pina in prezent. Dictionar cronologic 1790-2007 (Vol. IV, 1989-2007)
    Publicarea Dictionarului cronologic al Presei romanesti..., consacrat istoriei scrisului gazetaresc din tara si din exil, de la finele secolului al XVIII-lea pana in zilele noastre, este un eveniment important nu numai pentru breasla jurnalistilor, dar si pentru cercul tot mai larg al cititorilor in..
    Fara TVA: 62,99 Lei 62,99 Lei 96,33 Lei